دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۰۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شبکه اطلاع رسانی دانا ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۵

خدمات رفاهی به بازنشستگان نیرو های مسلح افزایش یافته است

مدیرکانون بازنشستگان نیرو های مسلح استان در جمع بازنشستگان نیرو های مسلح گرمسار اظهارداشت: خدمات به بازنشستگان نیرو های مسلح در سال جاری در بخش رفاهی، تفریحی و بیمه ای به صورت کلی افزایش یافته است و بازنشستگان برای اطلاعات از این امکانات به مراکز و کانون های بازنشستگان نیرو های مسلح در شهرستان مراجعه کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)