سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۴۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۵

کاربرد فناوری لیزر در خودروسازی سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود

تهران-ایرنا-رییس مرکز علوم و فنون لیزر ایران با بیان اینکه استفاده از لیزر سبب پیشرفت صنعت خودرو سازی می شود،گفت:در صورت تحقق این موضوع شاهد صرفه جویی در مصرف انرژی به خصوص سوخت خواهیم بود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)