پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۴۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبر خودرو ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۵

مذاکرات جنرال موتورز با پژو سیتروئن برای فروش اوپل

گروه بین الملل: فرانسوی ها و آلمان ها بار دیگر به لطف آمریکایی ها قرار است یکی شوند! مقامات شرکت جنرال موتورز روز پیش تأیید کردند که در حال حاضر مذاکراتی برای فروش دو برند اوپل و واکسهال به پژو سیتروئن داشته اند. به گزارش خبرخودرو، این دو شرکت در سال 2012 و پس از ضرر و زیان هنگفت 5 میلیارد دلاری پژو سیتروئن نیز برنامه مشابهی را در دست اقدام داشتند و قرار بود اوپل و پژو سیتروئن با یکدیگر ادغام شده و 4 پلت فرم جدید را به طور مشترک طراحی کنند. در همان سال، شاخه اروپایی جنرال موتورز هم معادل 1 ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)