پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۱۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فانوس ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۴

عذرخواهی های وزیر را به فال نیک بگیریم

سرویس سیاسی - نماینده مردم گچساران در مجلس گفت: اینکه وزیری بارها رسما از ملت ایران پوزش خواسته و برای اولین بار یک معاون وزیر استعفا داده است را باید به فال نیک بگیریم و آن را قدر بدانیم. به گزارش فانوس به نقل از تسنیم، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه یکم اسفند) قوه مقننه، در جریان بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مخالفت با استیضاح گفت: استیضاح یک وظیفه قانونی است و هیچ تفاوتی در استیضاح ها بین وزرا برای نمایندگان وجود ندارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)