پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۲۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۳/۲۸ - ۰۹:۰۷

حمله هکرها به کانادا

چندین سرور و سایت وابسته به دولت کانادا هدف حمله هکرها قرار گرفت. به گزارش فارس به نقل از اسپاتنیک، وزیر خزانه داری کانادا در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که هکرها چندین سرور و سایت وابسته به دولت این کشور را هدف حمله قرار دادند. رسانه های کانادایی هم خبر دادند که هکرها برای چند ساعت سایت دولت این کشور را هک کرده بودند و تاکنون محل انجام این حمله سایبری به درستی مشخص نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)