چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۵

اضافه وزن در جوانی مهم ترین عامل ابتلا به سرطان های خطرناک

به گزارش صدای ایران ، اضافه وزن در دوران جوانی مهم ترین عامل ابتلای افراد به دو سرطان خطرناک معده و مری است. بر اساس مطالعات صورت گرفته اضافه وزن در سنین جوانی تا حد زیادی می تواند ابتلا به سرطان معده و مری را افزایش دهد و عامل مرگ فرد باشد. محققان آمریکایی در آخرین مطالعات خود به این نتیجه رسیدند که دخانیات، مشروبات الکلی، چاقی و تغذیه نادرست که گاهی انباشته از مواد غذایی ناسالم و عاری از تغذیه های مورد نیاز بدن است مهم ترین عوامل ابتلا فرد به سرطان هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط