چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۲۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۳

وحشت مسافران از حریق در قطار یزد – تهران

آتش گرفتن بخش زیرین آخرین واگن این قطار باعث دودگرفتگی اکثر واگن ها شد و مسافران در فضای دود گرفته کوپه ها از ترس خفگی، فریادزنان برای بازکردن درهای واگن ها به تلاش افتادند. این شرایط حدود نیم ساعت ادامه داشت اما با تخلیه تدریجی دود، قطار به حرکت خود ادامه داد و حدود ساعت 22 پنجشنبه به تهران رسید. معاون فنی و سرپرست معاونت اجرایی رجا علت حادثه را نقص فنی اعلام کرد. ایران 110 این اخبار داغ را از دست ندهید: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)