دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۴۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
باشگاه در وپنجره و نما ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۰

ساختمان های ناایمن تهران نیازی به پلمپ ندارند

باشگاه در و پنجره و نما: عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران درباره بحث ایمنی ساختمان های با قدمت بالا در تهران و مشابه ساختمان پلاسکو و کویتی ها گفت : حدود 3 هزار ساختمان ناایمن در پایتخت وجود دارد که برای جلوگیری از بروز اتفاقات مشابه ساختمان پلاسکو باید مقام سازی شوند اما نیازی به پلمپ ندارند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)