چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۱:۰۸

سکته مغزی دومین عامل مرگ ایرانی ها

به گزارش جام نیوز ، سید امیر حجازی روز دوشنبه در نشست خبری نهمین کنگره بین المللی استروک، اظهارداشت: در کنگره امسال 90 سخنرانی طی سه روز انجام می شود و 9 کارگاه تخصصی و 4 مناظره نیز قرگزار می شود. وی افزود: به دنبال ایجاد یک پروپاگاندای علمی به کمک هنرمندان در زمینه استروک در سطح جامعه هستیم. حجازی ادامه داد: در کشور ما دومین عامل مرگ و میر، سکته مغزی است. به نظر می رسد با فرهنگ سازی می توان به جایی رسید که استروک از دومین عامل مرگ در کشور خارج و تبدیل به یک خاطره شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)