پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۲۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۴

بقای تولیدی ها در گرو تجهیز به تکنولوژی است

تهران- ایرنا- روزنامه ایران درباره وضعیت واحدهای صنعتی به گفت وگو با محمدرضا نعمت زاد وزیر صنعت، معدن و تجارت پرداخت و آورد: هر صنعتی اگر نتواند خود را مجهز به تکنولوژی روز کند قطعاً محکوم به فناست و این ربطی به دولت ندارد. ما هیچ وقت با تعطیلی یک کارخانه موافق نیستیم و همواره سیاست حمایت و پشتیبانی را از واحدهای صنعتی داریم و این امر در مورد برندهای قدیمی هم بیشتر صدق می کند، برندهایی که مردم ایران با آن خاطره دارند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)