سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۰۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۵:۰۸

خودروی هیبریدی ملی سه سال دیگر عرضه می شود

وزیر علوم گفت: اولین خودروی هیبریدی کشور با همکاری صنعت و دانشگاه تا سه سال آینده به تولید خواهد رسید. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرهادی وزیر علوم در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه ساخت خودروهای هیبریدی و الکتریکی بین ایران خودرو و دانشگاه های صنعتی شریف و امیرکبیر، اظهار کرد: در دهه 60 در وزارت فرهنگ صحبت این بود که دانشگاه ها دو کار برای صنعت خودرو انجام دهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)