پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۴۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۵

امسال بسیاری از ساکنین تهران در پایتخت ماندند/ آمار گردشگران در تهران

به گزارش خبرنگار فارس، محمدباقر قالیباف در بازدید از ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان مطلب فوق اظهارکرد: درباره تبدیل ستاد گردشگری شهرداری به سازمان، بحث هایی در شورای اسلامی شهر صورت گرفته است و امیدواریم در شورای چهارم و قبل از اتمام دوره خود، جهت ایجاد این سازمان کوچک اقدام شود و شهرداری نیز آژانس های بخش خصوصی را در این بخش هدایت کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط