چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تریبون ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۶

خاطرات آیت الله خامنه ای از شهید بهشتی

سال های 54 که من از زندان آزاد شدم... تا از درِ زندان آمدم بیرون داخل خیابان، با تلفن اول با خانه آقای بهشتی تماس گرفتم. ایشان گفت تو کجایی؟ گفتم آزاد شدم! خیلی تعجب کرد چون هیچکس انتظار نداشت، خود من هم انتظار نداشتم آن وقت آزاد بشوم! فکر می کردم که سال ها در زندان خواهم ماند! ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)