سایر خبرها
رضا عطاران چگونه ستاره شد؟
. مثلا همان اول کار شانس بزرگی آوردم و شدم جزو گروه ساعت خوش. یا سال ها بعد شانسی رفتم دفتر آقایان بیژن بیرنگ و مسعود رسام و گفتند کارگردانی می کنی؟ و این اتفاق هم افتاد. شانس داشتم که کاهانی یکهو به سرش زده از من در فیلم هایش استفاده کند. البته خودم فهمیده ام که انگار من هم قابلیت هایی دارم. حالا می خواهد شانس باشد و یا حرکت هایی حساب شده اما تمام این نقاط عطف عطاران را امروز به جایی
تمرینات عجیب اتلتیکو مادرید و شوخی های کروش
پدرم گفت اگر می خواهی پیشرفت کنی باید به خارج از ایران بروی. گفت اگر می خواهی یکی دو سال نامت سر زبان ها باشد در ایران بازی کن ولی اگر به اروپا بروی و پیشرفت کنی ماندگارتر می شوی. روزهای اول در اسپانیا خیلی سخت بود. از خانواده دور شدم. 17 سالم بود. زبان بلد نبودم. در کشوری زندگی کردم که فرهنگش فرق داشت ولی انصافا زود با شریط کنار آمدم. اسپانیایی ها واقعا خونگرم هستند. الان باید فوتبال
شکار زنان مسافر در ارابه شیطان
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: از اوایل سال جاری وقتی زن جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران پرده از سرنوشت شوم خود برداشت، تیمی از اداره 16 پلیس آگاهی تحت نظر بازپرس مدیرروستا از شعبه 6 دادسرا برای دستگیری مردان شیطان صفت وارد عمل شدند. این زن در بازجویی های بازپرس جنایی گفت: ساعت 10 شب گذشته از محل کار خود واقع در میدان هفت تیر خارج شدم و برای رفتن به سید خندان سوار خودروی
دولت بازرگان به دنبال واردات تریاک از هند بود
آن سخنرانی تاریخی، قاچاق مواد مخدر را نقشه و توطئه استعمار و دشمنان انقلاب و ایران خواند و برای نخستین بار موضوع مواد مخدر را به موضوعی امنیتی تبدیل کردند. همچنین تا پیش از امام خمینی (ره) من از هیچیک از علمای اسلام، هیچ حکم فقهی در خصوص قاچاق مواد مخدر ندیده بودم ولی امام خمینی با درک صحیح موضوع، حکم به افساد فی الارض قاچاقچیان مواد مخدر دادند و با تاکید بر ضرورت نجات معتادان از اعتیاد
خودکشی پسر 14ساله پس از تجدید
درحالی که خودش را مقصر مرگ پسرش می دانست به بازپرس پرونده گفت: روز 30 خرداد برای گرفتن کارنامه پسرم علی، به مدرسه اش رفتم. معاون مدرسه وقتی پاکت کارنامه پسرم را به من داد با لحن طعنه آمیزی گفت: از علی تشکر کنید بابت زحمتی که برای درس خواندن کشیده است . شرمنده شده بودم و با این حال به روی علی نیاوردم. وقتی به خانه رسیدیم علی به من گفت می خواهد اول خودش نمراتش را ببیند، به همین خاطر پاکت
امیدوارم این کادر باکیفیت، استقلال را قهرمان کند!
نه هیأت مدیره. در هیأت مدیره قدیم استقلال امثال آقایان ایروانی، میرولد و آقامحمدی حضور داشتند که اسم هرکدام کلی اعتبار داشت اما الان همه چیز رفاقتی و سفارشی است. امیدوارم استقلال امسال، با رفیق بازی هم نتیجه بگیرد. من از سال 72 در تاریخ باشگاه استقلال بوده ام. به تیم ملی رفتم، کاپیتان استقلال شدم و... زمانی که من در استقلال بودم، هر کاری می کردم، عده ای نادیده می گرفتند و می گفتند چون
آزار و اذیت 8 زن و دختر در پراید شیشه دودی
. شاکی به مأموران گفت: ساعت22دیشب (ششم فروردین) از محل کارم که یک مانتوفروشی در میدان هفت تیر است بیرون آمدم تا به خانه ام در خیابان گرگان بروم. آن شب سوار یک پرایدمشکی رنگ که تصور می کردم مسافرکش شخصی است، شدم. علاوه بر راننده، پسر جوانی هم روی صندلی جلو نشسته بود که فکر کردم مسافر است. مسافت زیادی طی نکرده بودیم که راننده یک دفعه تغییر مسیر داد. وقتی اعتراض کردم جوانی که روی صندلی جلو
دادکان: برانکو که هیچ کاپلو هم نمی تواند کاری کند
مشکل خروجی و سرباز دارند اما زمان من هیچکدام از این اتفاقات نیفتاد وهمه چیز سر جایش بود. 236 نفر خبرنگار در مدت حضورم با تیمها اعزام کردم که همه منتقد بودند، اما اشکالی نداشت چون خودم منتقد بودم. لطفا به تعداد توجه کنید. او ادامه داد: یک نفر بگوید زمان من کسی بدهکار بوده اما نبوده. 5میلیارد هم در فدراسیون گذاشتیم و رفتیم. او در مورد قراردادها ی بازیکنان گفت:بهترین بازیکنان ایران 100 میلیون
گلیم، زندگی اش را از آب بیرون کشید!
نیست که فکر کنیم باید سرمایه زیادی در اختیارمان باشد تا بتوانیم به جایی برسیم. از زمانی که در همدان بودید و اتفاقات آن روزها چیزی در خاطرتان مانده؟ بله، خیلی زیاد. حتی گروهی آمدند و یک فیلم مستند درباره زندگی ام ساختند که یک بخش آن درباره روزهایی است که آدامس فروشی می کردم و جایی برای خوابیدن نداشتم و مجبور بودم در پارک ها بخوابم. صبح ها که بیدار می شدم لباس هایم از رطوبت چمن
...مهدی رفت و برگشت
مرتب میان استقلال و سایر تیم های لیگ برتری در حال رفت و آمد بوده است و روال کار بر این بوده که دو فصل در استقلال باشد و پس از آن جدا شود! حالا باید ببینیم این بار حکایت به چه شکلی درمی آید. توافق با قلعه نویی مهدی رحمتی تابستان سال 1384 برای اولین بار به استقلال پیوست. این اتفاق باعث تعجب کارشناسان شد چون در آن مقطع هم او و هم وحید طالب لو گلر تیم ملی بودند و همگان بر این باور
دادگان: می خواهند سرخابی ها ضعیف تر شوند/ شرایط مساعد باشد، بازمی گردم
پرسپولیس و استقلال با ضعف کار خود را دنبال کنند و قدرتی نداشته باشند. دلیل حرف های من این است که شادی در یک جامعه سوبسید دارد ولی غم فاقد سوبسید است و چون تیم های بزرگ شادی ایجاد می کنند، به تبع آن در ادامه باید برای این شادی امکاناتی ایجاد شود. این است که می خواهند پرسپولیس و استقلال همواره غصه دار باشند. چرا کسی از وزارت ورزش و معاونت های این وزارتخانه نمی پرسد این تیم ها چه مشکلاتی دارند. مطمئن
آنهایی که مرا می شناسند بدانند این انقلاب مالِ خداست/ شهید بهشتی گفته بود: کلانتری برای نخست وزیری از ...
افراد فعال عضو انجمن اسلامی بود. مهندس کلانتری، پس از خدمت سربازی در کارگاه های مختلف راهسازی در شهرهای مختلف به کار پرداخت. در تمامی این مدت، به صورت مخفی به مبارزات سیاسی خویش ادامه می داد. با گسترش مبارزات امت مسلمان در سال 1357، کار خود را رها کرد و چون سیل خروشان مردم به فعالیت آشکار و مسلحانه علیه رژیم پرداخت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 1357، به عنوان پاسدار در کمیته
"سه بار از ریاست بانک مرکزی استعفا کردم"
معاون اقتصادی در زمان ریاست آقای دکتر عادلی و بخشی هم در دوره مرحوم دکتر نوربخش فعالیت کردم که بعد در زمان ایشان دبیر کل بانک مرکزی شدم و هشت سال هم در این سمت بودم اما در ادامه با فوت ناگهانی مرحوم نوربخش در سال 1382 و در اواخر دولت هشتم به ریاست کل بانک مرکزی منصوب شدم و در مجموع سابقه 18 ساله ای را برای من رقم زد که فکر نمی کنم کسی در بانک مرکزی 18 سال عضو هیات عامل بوده باشد. با فوت
ناگفته هایی از استعفای 3 باره در دولت قبل
که در 23 مرداد ماه سال 1386 انحلال شورای پول و اعتبار به بانک مرکزی ابلاغ شد. همان روز هم استعفای آخرم را مکتوب کردم. تعجب من از اینجاست که یکی از دوستان سابقم به من ابراز کرده که چرا انحلال شورا را قبول کردم؟! باید تاکید کنم که همانطور که در بانک مرکزی ثبت شده، من در اعتراض به انحلال شورای پول و اعتبار استعفا کردم چون دیگر راهی باقی نمانده بود و هر آنچه مقاومت کردم به نتیجه ای نرسید. یک رییس بانک
چرا نباید زیاد در محضر علما نشست؟
گسترش دادند، نمی گویند: من این کار را کردم. لذا اولیاء خدا این گونه هستند که کوچک ترین نگاهی به عقبه خودشان نسبت به اعمال نمی کنند؛ چون می ترسند اگر نگاه کنیم آن وقت باید ببینیم پر از نقص و اشکال است. آن هم چه کسانی؟ اولیاء خدا! لذا امیدشان به لطف خداست. این ها همه برای من و شما درس است که به ما یاد می دهند عبد بشویم. عبدی که با ااینکه اعمالش را انجام می دهد ولی همان لحظه انجام و
دادکان: می خواهند استقلال و پرسپولیس را ضعیف نگه دارند تا شادی تولید نشود
بهترین بازیکن فوتبال ایران بیشتر از 150 میلیون تومان نمی ارزد. من به این مسئله اعتقاد دارم و اگر به فوتبال برگردم، یک سال آن را تعطیل خواهم کرد و روی این حرفم می ایستم. من در فوتبال فقط 2 بار اخراج شدم، یک بار در زمان حضور در پرسپولیس در قبل از انقلاب و یک بار هم از فدراسیون فوتبال. در هر دو بار روی حرفم ایستادم و این بار هم مطمئن باشید اگر برگردم رقم قراردادها بالاتر آن چیزی که گفتم نخواهد بود
کاروان طلاق توافقی در خیابان های تهران/ روایتی تکان دهنده برای دهه شصتی ها/ جای خالی هفته حقوق بشر ...
اصلاحات هم از دل آن بیرون می آید. همین چند سال پیش غروب یکی از روزهای ماه رمضان بود که جمع کوچکی از اصلاح طلبان افطار را میهمان رییس دولت اصلاحات بودند. فضای سخت سال های 88 به بعد برای اصلاح طلبان به گونه ای بود که میهمانان می دانستند دید و بازدید با میزبان بی هزینه نخواهد بود اما رفتند. در همان جلسه هسته اولیه شورای مشورتی شکل گرفت؛ شورایی که یک سال و نیم بعد در انتخابات 92 بار اصلی را به دوش کشید و
دادکان: قسم می خورم قدرت استقلال و پرسپولیس را نمی خواهند/ فوتبال از این ذلیل تر هم می شود؟
آوردند تا تیم صنعت نفت بالا بیاید و راه آهن سقوط کند و حتی به خاطر رعایت نکردن حکم قوه قضائیه به زندان محکوم شدم اما گفتم زندان را می پذیرم اما اجازه نمی دهم نفت به لیگ برتر بیاید. بعد هم که لیگ 17 تیمی شد. وی تاکید کرد: پرسپولیس نه مجمع می خواهد نه هیأت مدیره و نه مدیرعامل و با یک نفر هم می چرخد. چون فقط 25 بازیکن دارد و 5 نفر کادر فنی. اما ببینید در این 20 ماه چه بلایی سر این تیم آوردند
هیات مدیره ضعیف می گذارند تا استقلال و پرسپولیس موفق نشوند!
است و دیگری هر روز می گوید می خواهم برود و یک نفر دیگر هم سه سال می ماند اما کاری نمی کند چگونه این تیم ها می خواهند موفق شوند. رئیس پیشین فدراسیون فوتبال همچنین افزود: پرسپولیس و استقلال این همه طرفداران دارد اما سوال اینجاست چرا موفق نمی شوند؟ زیرا طوری چیده می شوند که هر روز ضعیف تر از قبل شوند. نوسترآداموس نیستم اما پرسپولیس نتیجه نمی گیرد وی که صحبت های بالا را در
آن منطقه یک راز نظامی بود/قمقمه هایی که مثل ما تشنه بودند
چادر فرماندهی نبود. من جهت را گم کرده بودم. آفتاب بی رحمانه و گرم و گرم تر به صورت عمودی بر سرم می تابید. تشنگی کلافه ام کرده بود. حالا فقط به آب فکر می کردم و این که یک نفر با دو پای شکسته درون یک گودال چشم به راه من است. برای نجات، برای برگشتن به زندگی و برای نوشیدن حتی یک در قمقمه آب. از یافتن چادر فرماندهی که ناامید شدم، تصمیم گرفتم همان راه را برگردم. دویست سیصد متر به گودال مانده کنار یک دسته
طمع وهابیت به 30 کیلومتری تهران رسید
بسیجی کلاس تفسیرش را به احترام ما کوتاه می کند. در حضور شاگردانش مصاحبه را شروع می کنیم. ام البنین در معرفی خود می گوید: هشت سال در قم طلبه بودم و تا سطح دو حوزه تحصیل کردم. سه فرزند دارم، بزرگ ترین شان 12 ساله و کوچک ترین شان 3 ساله هستند. همسرم، روحانی زندان چرم شهر است و در خدمت اصلاح و راهنمایی زندانیان؛ برای همین به منطقه حسن آباد مهاجرت کرده ایم. از همان موقع که ازدواج کردیم، پا به پای همسرم در
حاشیه های جذاب و ماندگار دیدار امام خامنه ای با خانواده شهدای تهران
نقل کنم که نکات جالبی دارد. سال 62 در آسایشگاه جانبازان بودم که مشکلی برای جانبازان بوجود آمد و ما حدود 80 تا 90 جانباز ویلچری در آسایشگاه امام خمینی(ره) می خواستیم خدمت حضرت امام(ره) برویم و درد و دل خود را با ایشان مطرح کنیم که متاسفانه نشد. پیش هر مسئولی می خواستیم برویم در را به روی ما بسته بودند. آن زمان حضرت آقا، رئیس جمهور بودند و ما تصمیم گرفتیم خدمت ایشان رفته و درد و دل خود را برای رئیس
شاعران مورد علاقه رهبر معظم انقلاب کدام اند؟
آمد داشتیم. در زمان ریاست جمهوری من، ایشان از دنیا رفتند. البته غیر از امیری هم یکی، دو نفر شاعر غزلسرا بودند که شعرهایشان را دوست می داشتم؛ یکی مرحوم رهی معیّری بود که او را از نزدیک ندیده بودم، یکی مرحوم شهریار بود که از شعرش خیلی خوشم می آمد. با ایشان هم آشنا بودم. البته من بعد از انقلاب با ایشان آشنا شدم؛ قبل از انقلاب، هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشتیم. در درجه اوّل، قصیده
افطاری با طعم نفت و صابون
یازده بودیم. موقع افطار شده بود. همه داخل آسایشگاه منتظر بودیم تا مسئولان غذا زودتر غذاها را بیاورند و افطار کنیم. بعد از دقایقی بالاخره آمدند و غذا را بین همه تقسیم کردند. آن موقع ما چهار نفر بودیم که با هم غذایمان را می خوردیم و سر یک سفره می نشستیم. من بودم و بچه های اصفهان. هم خرج بودیم! وقتی نوبت ما شد و ظرف غذایمان را گرفتیم، منتظر شدیم تقسیم غذا بین همه تمام شود و یکی از بچه ها
جدایی قطعی دو بازیکن استقلال / از قلعه نویی بابت سکوتش ممنونم
همین دلیل کرار به زودی از جمع ما جدا می شود. کاپ اخبار مرتبط با خاتمی و موسوی بر سر قانون درگیر شدم گزیده ای از مشاهیر مدفون در حرم مطهر رضوی ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد نهایی می شود مدیرعامل سایپا : تا پایان سال 95 محصولات ایکس 200 جایگزین محصولات ایکس 100 خواهد شد اگر مهدی از اعتصاب غذا در زندان هم بمیرد، کاری به او ندارم آیت الله هاشمی رفسنجانی :تندروها همیشه آب در آسیاب دشمنان اسلام می ریزند
شباهت فامیلی ام با فرهاد مجیدی به من کمک می کند
استقلالی ها عالی بود. با کدام یک از استقلالی ها از قبل آشنایی داشتی؟ با هاشم بیک زاده در فجر سپاسی همبازی بودم و بعد از آن سلام علیک مختصری داشتیم اما با بقیه آشنا نیستم ولی جوری برخورد کردند که انگار سال هاست با هم رفاقت داریم. جو گرم و خوبی را در استقلال دیدم. می گویند میثم مجیدی پرسپولیسی بوده ولی به استقلال پیوست و... نه، من طرفدار تیمی هستم که در آن توپ می زنم
روایتی از تحمل 27 سال سرفه با طعم گاز خردل تا شهادت جانباز گلستانی
دهد: اولین باری که به جبهه اعزام شد 2 فرزند داشتیم یکی نوزاد و یکی هم یکساله بود البته من هم 4 سال در اهواز زندگی کردم سخت بود ولی آن طرف قضیه دفاع از وطن بود و چاره ای نیود. روزهای اولی که می خواست به جبهه برود من در گنبد بودم و تازه در خیابان هلال احمر دو اتاق ساخته بودیم که در هم نداشت تقریبا خانه ای بی درو پیکر، به او گفتم من را به کی میسپاری و میروی گفت: به “خدا”. این
طمع وهابیت به 30 کیلومتری تهران رسید
روستاهایی که طلاب و مبلغان ما از سر زدن به آن ها خودداری می کنند، مورد طمع وهابیون واقع می شوند. فکر نکنید که طلاب وهابی فقط در مناطق مرزی مثل سیستان و بلوچستان و کردستان فعال هستند، به هیچ وجه این طور نیست. طمع آن ها به 30 کیلومتری تهران رسیده است. برخی از روستاهای اطراف خانلق به مرور ترکیب جمعیتی شان در حال تغییر است. اخیرا خبردار شدیم که در یکی از روستاهای اطراف برای افاغنه ساکن آن کلاس برگزار کرده اند. البته ما سریعا برخورد کردیم و برادران و خواهران افغانی را آگاه کردیم.
قتل نوزاد 6ماهه پس از ارتباط نامشروع همسر
نازی کار او است. متهم گفت: من و همسرم هر دو اعتیاد داشتیم و برای تأمین مواد سرقت می کردیم، پیش از اینکه همسرم به زندان برود، من زندانی شدم و در مدتی که زندان بودم همسرم با دوستانم رابطه داشت. وقتی بیرون آمدم متوجه شدم بچه ای دیگر به دنیا آورده است. از همان ابتدا از نازی بدم می آمد تا اینکه همسرم زندانی شد و من مجبور بودم از پسرم و نازی نگهداری کنم، البته تا قبل از اینکه همسرم زندانی شود، با این بچه
مانند برخی فیلمسازان، با استفاده از چند جوک فیلمنامه ننوشتم
هوادارانش عادت کرده بودم و یک سال اخیر خیلی به من سخت گذشت. من در تیم های بسیاری از فجر سپاسی شیراز گرفته تا سپاهان و مس کرمان و پیکان بازی کرده ام و در همه این تیم ها خاطرات خوب زیادی داشتم. دروازه بان استقلال تصریح کرد: ما بین خودمان مشکلات کاری و اجتماعی بسیاری داریم اما بیشتر معطوف به این شده ایم که درباره این و آن حرف بزنیم. من زمانی احساس کردم به درد استقلال نمی خورم و رفتم اما اکنون