پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۲۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
رویش ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۶

کسر حق بیمه از بن خواروبار کارگران

سه شنبه ، 9 تیر 1394 ، 10:45 به گزارش رویش نیوز به نقل از تسنیم، پس از آنکه در خرداد ماه 93 در بخشنامه ای سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد که باید مبلغی به عنوان بن خوار و بار(حق بن) در فیش حقوقی کارگران با مبلغ 800 هزار ریال درج می شود تا به آن حق بیمه تعلق گیرد، زمزمه هایی مبنی بر لغو این مصوبه در سانه ها پیچید ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)