چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تدبیر ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۴

طلاق به خاطر تماشای سریال

تماشای سریال های ماهواره ای برای زن جوان دردسر ساز شد و باعث شد که زندگی مشترک با شوهرش برای همیشه پایان یابد. چندی پیش زوج جوانی به دادگاه خانواده رفتند و درخواست طلاق دادند. مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم از صبح تا شب شبکه های ماهواره ای و سریال های آن را تماشا می کند. او آنقدر این سریال ها را تماشا کرده که روی مغزش اثر گذاشته و تحت تاثیر آنها زندگیمان را هم به نابودی کشاند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)