پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۲۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۰۹:۵۴

چرا افشارزاده هنوز مانده/ دو نفر مدیرعاملی استقلال را نپذیرفتند!

مدیرعامل باشگاه استقلال که قصد داشت در پایان فصل چهاردهم رقابتهای لیگ برتر به حضورش در این باشگاه پایان دهد، به دنبال نپذیرفتن پیشنهاد این پست از سوی دو گزینه، در سمت خود باقی مانده است. به گزارش خبرنگار مهر، بهرام افشارزاده حتی پیش از پایان فصل می گفت، می خواهد از استقلال جدا شود، این مدیر کهنه کار بین تعطیلات پست سرپرستی حوزه وزارت را هم دریافت کرد تا با آرامش و احترام فراوان از استقلالی که او را تحت فشار جدی گذاشته بود برود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)