پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۵۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۴:۰۳

تاسف مانی رهنما از حضور خوانندگانی با صدای زنانه

سرویس فرهنگی و هنری بی باک ؛ بخش موسیقی و هنرهای تجسمی: به گزارش بی باک، به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، مانی رهنما با حضور در جشنواره رمضانی شهر خدا در سخنانی با ابراز تاسف از حضور خوانندگانی که صدای زنانه دارند، گفت: متاسفانه دولت رسالت خود را در هنر موسیقی به خوبی به جا نیاورده است چرا که باید برنامه ریزی های هدفمندتری پیش رو داشته باشند. به عنوان مثال بارها شاهد بوده ایم خوانندگانی با صداهای زنانه مجوز گرفته اند در صورتی که چنین چیزی اصلا درست نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)