دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۰۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
سازمان بسیج دانش آموزی ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۴

مصاحبه با دانش آموز روزه اولی

1- لطفا خودتو معرفی کن؟ رقیه عبدالهی هستم 9 ساله از فارسان دبستان مشتاق 2- اولین باری که روزه کله گنجشکی گرفتی؟ کلاس اول دبستان اولین بار بود که روزه کله گنجشکی گرفتم. 3- الان که به سن تکلیف رسیدی و میتونی روزه بگیری چه حسی داری؟ حس خوبی دارم که بخدا نزدیک شدم 4- چه توصیه ای به دوستات و همسن ها و سال های خودت داری؟ نماز بخونن، روزه بگیرن،قرآن بخونن، حجابشون را رعایت کنن 5- چراخدا گفته روزه بگیریم؟ امتحانمو کنه ، حس فقرا را درک کنیم 6- برای چی روزه میگیری ؟ به خدا نزدیک بشیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط