پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۵۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
هفته نامه نخست ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۲:۴۷

عامل اسیدپاشی جنوب تهران دستگیر شد

به گزارش نخست نیوز: قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، با اشاره به حادثه اسیدپاشی در یکی از خیابان های تهران اعلام کرد که عامل اسیدپاشی به 14 تن از شهروندان دستگیر شده است. وی تاکید کرد که این حادثه کاملا شخصی بوده است. بنا به گفته دکتر پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور، در ساعت 1:22 بامداد امروز یک مورد حادثه اسیدپاشی در پارک فدائیان اسلام گزارش شد که در پی این حادثه نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند و 14 مصدوم این حادثه به بیمارستان اعزام شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)