چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۲۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کرمانشاه آنلاین ۱۳۹۶/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۰

تولید بیش از 11 هزار تن ماهیان سردآبی در استان

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه از تولید سالیانه11 هزار و 425 تن ماهیان سردابی در استان خبر داد . به گزارش خبرنگار کرمانشاه آنلاین ، سید فرزاد افضلی با اشاره به اینکه سرانه مصرف آبزیان در استان کرمانشاه تا سال 73 به میزان 250 گرم بود، اظهار کرد: سرانه مصرف آبزیان استان در سال 93 به هشت کیلوگرم رسید و این عدد در حال حاضر حدود 9 کیلوگرم است. افضلی گفت: امسال باید سرانه مصرف آبزیان به 9 کیلوگرم برسد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)