چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۵۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۲۰:۳۵

معتادان هروئین در آمریکا دو برابر شدند

نیویورک- ایرنا- مرکز 'کنترل و پیشگیری بیماری ها' در آمریکا اعلام کرد، رقم معتادان به مصرف هروئین در این کشور در مدت بیش از 10 سال گذشته دو برابر شده و شمار کسانی که در اثر مصرف زیاد هروئین جان خود را از دست داده اند نیز در4 سال گذشته به 8 هزار و دویست نفر رسیده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)