دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۲۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۸

جای نگرانی درباره کمبود دارو نیست - نقدینگی معضل اصلی نظام سلامت است

تهران - ایرنا - رئیس سازمان غذا و دارو گفت: جای نگرانی درباره کمبودهای دارویی نیست و حداقل میانگین موجودی داروی کشور بیش از 8 ماه است. به گزارش خبرنگار سلامت ایرنا، دکتر رسول دیناروند روز چهارشنبه در همایش معاونان غذاو داروی کشور درجمع خبرنگاران افزود: البته همه داروها این میانگین را ندارند و برخی داروها تا آن اندازه کم هستند که در مرحله کشتار قرار دارند و برخی داروها تا آن اندازه زیاد هستند که ممکن است تاریخ آنها منقضی شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)