سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۱۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۰

محکومیت 5 نفر از اهالی فتنه 88 در دادگاه بدوی

سخنگوی قوه قضائیه به محاکمه تعدادی از فتنه گران سال 88 اشاره کرد و گفت: 5 نفر محکوم شده اند و برای 3 نفر دیگر هم حکم ممنوع الخروجی صادر شده است. به گزارش فارس، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در هشتاد و یکمین نشست خبری اظهار داشت: در فاصله زمانی جلسه قبلی تا امروز پنج نفر از کسانی که در فتنه 88 فعالیت داشتند چه آنهایی که در خارج از کشور بودند و برگشتند و چه آنهایی که در داخل بودند، پرونده شان به دادگاه رفته و در دادگاه بدوی محکوم شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)