دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۰۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۸:۴۰

29 هزار واحد خونگیری در اردبیل انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، الله وردی نوبخت عصر امروز در نشست مسئولان پایگاه های انتقال خون در اردبیل اظهار کرد: فرآیند افزایش خونگیری و ارائه خدمات به بیماران نیازمند در استان اردبیل مورد تقویت قرار گرفته و زمینه مساعدی در این حوزه به وجود آمده است. وی تصریح کرد: در مقایسه 10 ماهه سال جاری با سال گذشته خونگیری در سال جاری 18 درصد افزایش دارد. مدیرکل انتقال خون استان اردبیل اضافه کرد: در 10 ماهه سال جاری 29 هزار و 571 واحد خونگیری انجام شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)