چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۶

رضایی: 20هزار سانتریفیوژ نبود، میز وین شکل نمی گرفت

پایگاه خبری تحلیلی بی باک _ امنیت و دفاع: به گزارش بی باک به نقل از تسنیم، محسن رضایی عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) در جمع اساتید دانشگاه امام حسین(ع)، ضمن قدردانی از زحمات تیم مذاکره کننده کشورمان، اظهار داشت: حقیقتاً آقایان ظریف و صالحی و شمخانی مجاهدت بزرگی کردند و به فرجام رساندن این مذاکرات در مقابل شش قدرت بین المللی کار ساده ای نبود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)