دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۱۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۲

حضور عرفانیان کم رنگ شده اما نامه ها با امضای اوست!/ نفت هم از اداره ...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، امروز از سوی مسئولان باشگاه نفت تهران حدود 10 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم به صورت علی الحساب به حساب آنها واریز شد تا نفتی ها در آستانه بازی با سیاه جامگان شارژ مالی شوند. اما این اتفاق در حالی صورت گرفته که شایعه کنار رفتن منصور عرفانیان از سمت سرپرستی باشگاه نفت به گوش می رسد و طبق شنیده ها نادر گلرخسار مالک این باشگاه فعالیت های بیشتری در زمینه مدیریت انجام می دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط