سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۲۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
هورنیوز ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۶

ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی نباید تنها سالی یک بار انجام شود/ خدمت به ...

استاندار خوزستان گفت:ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی نباید تنها سالی یک بار انجام شود بلکه باید به صورت مداوم باشد و نباید حالت کلیشه ای و اداری داشته باشد. ارزیابی عملکرد باید به صورت ماهیتی انجام شود تا نتیجه آن خدمت به مردم و رضایتمندی ارباب رجوع باشد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط