چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۵۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۵

40 نفر در جاده امامزاده داوود از مرگ نجات یافتند

روز نو : سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در عملیات نجات حادثه دیدگان در منطقه امامزاده داوود تهران تاکنون 40 نفر نجات یافته اند که خوشبختانه حال عمومی خوبی دارند و تنها سه نفر از آنان از ناحیه دست و پا آسیب دیده بودند که به مراکز درمانی منتقل شدند. سید جلال ملکی در گفت وگو با آنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: آمار کشته شدگان در منطقه امامزاده داوود از سوی فرمانداری تهران اعلام می شود اما در عملیات نجات تاکنون توانسته ایم 40 نفر را نجات دهیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)