دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۴۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۶:۱۵

اصلاح برخی رویه ها و فرآیندهای اداری مانع بروز فساد می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابوذر مهدی نخعی در جلسه کمیته سلامت اداری، ارزیابی عملکرد و تکریم ارباب رجوع استانداری هرمزگان با بیان اینکه می توان با اصلاح در برخی رویه ها و فرآیندهای اداری مانع بروز فساد اداری شد، اظهار داشت: باید تمامی رویه و روندهای کاری در فرمانداری ها و بخشداری های استان بررسی و در راستای اصلاح مسائلی که امکان و احتمال بروز فساد را ایجاد می کند، اقدامات عملی و اجرایی طراحی کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)