دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۳۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
اکو فارس ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۱:۳۷

هادی محمدی: حضور در جام جهانی برایم غیرممکن است

ایسنا نوشت : هادی محمدی یکی از ارکان مهم خط دفاعی تراکتورسازی، پیش از شروع لیگ هفدهم از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شد و نیم فصل نخست لیگ برتر را از دست داد. او در گفت وگو با ایسنا درباره مصدومیتش اظهار کرد: خدا را شکر شرایط بهتری دارم. شنبه زانویم را عمل کردم و از دوشنبه فیزیوتراپی را آغاز کردم. امیدوارم تلاشم نتیجه دهد و زودتر از موعد به زمین چمن برگردم البته پزشکان گفته اند که اگر مشکلی پیش نیاید و خدا قسمت کند تا بهمن به میادین بازخواهم گشت و تا آن زمان لحظه شماری می کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)