چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۲

مسعود بارزانی : استقلال را ترجیح می دهیم

فارس نوشت: مسعود البارزانی رئیس منطقه کردستان عراق تاکید کرد که کردها مقابل دو گزینه قرار دارند؛ استقلال یا زیردست بودن. به نوشته خبرگزاری براثا ، وی در جمع فرماندهان نیروهای پیشمرگه در جبهه های اربیل و موصل گفت: مبارزه امت ما در طول تاریخ برای باقی ماندن کردها زیر یوغ کسی نبوده است و ما برای اینکه زیردست کسی باقی بمانیم، شهید نداده ایم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)