دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۵۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۴۶

حجم خودکشی و خودزنی در غرب بسیار زیاد است

یک پزشک خیر نیشابوری مقیم سوئیس گفت: حجم خودکشی و خودزنی در غرب بسیار زیاد است، محبت و انسانیت کمتر شده این در حالی است که بارها در صحبت با غربی ها می بینم که از وضعیت زندگی، ناراضی اند، درحالی که به ظاهر رفاه امروز مردم از رفاه قدیم بیشتر هم شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط