چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۰۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
مشرق نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۴

عکس/ عشایر دشت لار

صبح روز گذشته(پنجشنبه) استاندار تهران و هیات همراه با حضور در دشت لار ، با عشایر این منطقه دیدار کردند. دشت لار در کوهپایه قله دماوند واقع شده و از سال 61 به عنوان منطقه حفاظت شده اداره می شود. عشایر دشت لار از شهرهای ورامین و پیشوا در استان تهران هستند و در تابستان به این منطقه ییلاق می کنند و یه دامداری می پردازند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط