چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۵۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۱۱:۲۱

شاهین خالدان: مقابل کویت بیشتر از ظرفیتمان بازی کردیم

ملی پوش تنیس ایران می گوید باید مانند کشورهای دیگر برای سه، چهار نفر اول ایران هزینه کرد. در این صورت برای ایران هم بهتر است چرا که نتایج خوبی به دست می آید. شاهین خالدان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت تنیس ایران و سقوط دوباره به گروه سه آسیا، بیا ن کرد: ما با حضور در دو مسابقه رومانی، در دیویس کاپ بازی های خوبی داشتیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)