چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شرکت ملی گاز ایران ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۱

افزایش 14 درصدی مصرف گاز سی ان جی در استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: مصرف گاز در جایگاههای سی ان جی این استان در سه ماه اول امسال بیش از 14 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سید حمید فانی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: این شرکت، در سه ماه اول سال جاری بیش از 36 میلیون متر مکعب گاز به جایگاههای سی.ان.جی تحویل داده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سال گذشته بیش از 14 درصد رشد داشته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)