چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۱۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۷:۱۸

چاپلوسی وسیله ای برای ارتقای افراد ضعیف

جعفر بای محقق و پژوهشگر آسیب های اجتماعی عنوان کرد: چاپلوسی یا تملق یک رذیله اخلاقی است که در فرهنگ ما به خاطر حفظ و ارتقاء موقعیت مالی، شغلی رونق یافته است. وی به علل چاپلوسی اشاره کرد و گفت: افرادی که عزت نفس، اعتماد به نفس و تعادل شخصیتی ندارند برای جلب توجه دیگران دست به این کار می زنند. بای در ادامه افزود: البته تایید فردی که مورد تملق قرار می گیرد در تقویت این اخلاق ناپسند تاثیر زیادی دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)