سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۲۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۳/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۸

نامه نمایندگان درباره 170 نماینده ای که از رحیمی پول گرفتند

نماینده اردبیل در مجلس از نامه نمایندگان به رئیس مجلس برای اعلام اسامی 170 نماینده مجالس دوره های هشتم و نهم که از معاون اول دولت سابق پول گرفتند، خبر داد. به گزارش فارس، کمال الدین پیرمؤذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران از تهیه نامه ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس به منظور اعلام اسامی 170 نماینده مجالس دوره های هشتم و نهم که از محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم پول گرفتند، خبر داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)