چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۳۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
مردم نیوز ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۰:۲۷

ابراهیم زاده: مسئولان نفت از باخت پرسپولیس ناراحتند!

مردم نیوز : مسعود ابراهیم زاده درباره پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: ما با یک سر و گردن بالاتر از پرسپولیس پر مهره بودیم و در یک دیدار سخت توانستیم به نیمه نهایی صعود کنیم که نفت آبادان در تاریخ لیگ برتر چنین صعودی را تجربه نکرده بود که تبریک می گویم به مردم خونگرم آبادان و هواداران فوتبال دوست این شهر و از خوشحالی آنها واقعا خوشحالم. این برد مبارک مردم آبادان باشد نه مسئولان این تیم! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)