چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ستاره صبح ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۳

شرایط برای استفاده از فرصت پساتحریم فراهم شود

رئیس جمهوری در جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی گفت: مناطق آزاد باید به جای واردات بر توسعه صادرات تمرکز کنند و شرایط لازم برای استفاده از فرصت پساتحریم فراهم شود. به گزارش ایسنا، رئیس جمهور در یکصد و نوزدهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی، با تاکید بر ضرورت ادامه روند اصلاحات ساختاری و مبارزه با رانت و مفاسد اداری در مناطق آزاد کشور، خواستار آن شد که مدیریت مناطق آزاد به سرعت شرایط لازم را برای استفاده از فرصت پساتحریم در جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی و گسترش تولید صادرات گرا ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)