چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۱۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۱

تعامل با ادارات بهزیستی همجوار باعث خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان قدس، ابراهیم غفاری در جمع کارشناسان و مددکاران امور اجتماعی شهرستان قدس اظهار کرد: تلاش بهزیستی و همکاری سایر سازمان های دولتی دو عامل مهم در تشخیص و برطرف کردن مسائل و معضلات اجتماعی این شهرستان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)