چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۲۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۱:۱۶

صعود کوهنوردان نوری به ارتفاعات سیاه سنگ

سرپرست گروه کوهنوردی سپندار مذ امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور، گفت: تیم 17 نفره گروه کوهنوردی سپندارمذ در پی صعودهای برنامه ریزی شده خود، این بار در آستانه ورود شهدای غواص به شهرستان نور و به بهانه استقبال از پیکرهای مطهر 30 شهید غواص به ارتفاعات سه هزار و 450 متری سیاه سنگ شهرستان نور صعود کرد. قاسم محمدی فرد افزود: این صعود به منظور هم آوایی و همکاری بیشتر و برای آمادگی صعود به قله دماوند نیز انجام شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط