چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۲۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۴:۴۰

صادقیان: دایی گفت فصل بعد باید در اروپا بازی کنم

به گزارش ورزش 11، پیام صادقیان در خصوص دیدار نفت تهران برابر صبای قم که به نتیجه تساوی یک - یک انجامید، گفت: بازی خوب و جذابی بود. ما در نیمه دوم موقعیت های خوبی داشتیم و صبا هم در لاک دفاعی فرو رفته بود که این موضوع با توجه به شرایط بدنی بازیکنان صبا طبیعی بود. ما چند فرصت مناسب را از دست دادیم و معتقدم که نفت مستحق گرفتن سه امتیاز بود. هر چند از حریف عقب افتاده بودیم، ولی در مجموع تیم ما مستحق برد بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)