سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۳۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۵:۱۳

مسافرت خارجی ایرانی ها کم شد

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگیری ایران گفت: میزان خروج مسافران از کشور در تابستان 94 نسبت به تابستان 93 کاهش داشته است. به گزارش جماران، محمدحسن کرمانی گفت: این کاهش در خروج مسافران نشان می دهد که بنیه اقتصادی مردم ضعیف است و توان پرداخت هزینه سفرهای خارجی نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)