سایر خبرها
پیام تبریک مدیرعامل شرکت پست به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش سیتنا، در متن این پیام آمده است: اگر مولانا جان انسانی را چیزی جز خبر نمی داند و حقیقت جان را خبر می شمارد، بنابراین می توان گفت که خبرنگاران بخشندگان جان حقیقی به انسان ها هستند و روز خبرنگار روز انسان و روز جان است. فرارسیدن هفدهم مرداد ؛ سالروز شهادت شهید صارمی که با عنوان روز خبرنگار نام نهاده شده است، فرصتی است برای تکریم و تقدیر از صاحبان رسانه ها و خبرنگارانی
پیام مدیر عامل بانک صنعت و معدن به مناسبت روز خبرنگار
شهدایی تابناک هستند که بشریت آگاهی و تکامل خویش را مدیون آنهاست. یکی از این شهدا محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی است که در سال 1377 به همراه 8 نفر از کارکنان سرکنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان به شهادت رسید. شورای فرهنگ عمومی کشور در اولین سالگرد این حادثه غم انگیز، 17 مرداد را روز خبرنگار نام نهاد تا ما فراموش نکنیم که برای در دست داشتن خبری درست چه بهای سنگینی
پیام تبریک شهردار میبد به مناسبت روز خبرنگار
هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند . به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، سیدعلی نقیبی زاده
پست جدیدی که در بروجرد به عزت ضرغامی دادند!/ زحمات خبرنگاران بروجرد نادیده انگاشته شد
فرهنگی و فضای مجازی کشور در ابتدای سخنرانی خود در سالن دکتر زرین کوب بروجرد در مراسم روز خبرنگار به نکته جالبی اشاره کرده و گفت: در کنار همه توفیقاتی که در سفر بروجرد برای بنده به دست آمد این بود که در بدو ورود به داخل شهر مشاهده کردم پست جدیدی به پست های من اضافه شده است به طوری که در بیلبوردهای رنگی داخل خیابان نوشته بودند عضو تشخیص مصلحت نظام! وی گفت: از پست جدیدی که بروجردیها به من
دیدار وزیر بهداشت با خانواده شهید لقمانی از شهدای رسانه در مازندران
و درمان همچنان از خبرنگاران در این عرصه حمایت می کند و نقدهای سازنده خبرنگاران را پذیراست و امیدواریم که خبرنگاران نیز با کمک هم و قلم فرسایی های خود، کمک کار ما در ادامه راه بوده و کمکی به بهداشت و درمان باشند. در بازدید از خانواده خبرنگار نکایی، احمدعلی مقیمی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، رمضان شجاعی نماینده مردم ساری در مجلس، قاسم جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، جعفر احمدی فرماندار نکا، اسماعیل محمودیان رئیس شبکه بهداشت و درمان نکا و جمعی از مسئولان، هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را همراهی کردند. انتهای پیام/86002/م10/ ...
پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش 3bn.ir، متن پیام به شرح زیر است: فرا رسیدن 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به جامعه رسانه ای کشورتبریک عرض می کنم.بی تردید خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی و دیدبان، نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی به اقشار جامعه داشته و به واسطه نقش مهم آنان در آگاهی و آشنایی مردم با حقوق فردی و اجتماعی و اطلاع از رویدادهای مهم منطقه ای، ملی و جهانی و نیز به عنوان یگانه مجرای مورد وثوق و امین
به نام خدایی که نوشت...
النور ... خبرنگار شکفتن گل بلوغ اجتماعی آدمیست تا از فرهنگ خود محوری وحکومت فرد بر مردم به پهنه گسترده آزادی ومردم محوری ودموکراسی گام بگذارد وشکوفایی افکار الهی را شاهد باشد وهرکسی بتواند افکار خود را بیان کند وصالح وطالع متاع خود را عرضه کنند ،تا که قبول افتد وکه در نظر آید . خبرنگار در واقع جلوه ای از روز جزای همه نابکاران ونار استان است ،تا در پیشگاه تاریج ،ستمگران وستمکاران را
نوبت به تقدیرازخبرنگاران نرسید
به گزارش سفیرافلاک و به نقل از مهر 17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار است که همه ساله به همین مناسبت مراسمی در دیار و زادگاه شهید صارمی در بروجرد برگزار می شود که امسال نیز این مراسم از حواشی خالی نبود. از حواشی قابل تامل برنامه امروز گرامیداشت روز خبرنگار تجلیل نکردن از خود خبرنگاران بود تا تقدیر از خبرنگاران به بهانه نبودن وقت کافی به روزی دیگر موکول شود!
تبریک اینستاگرامی وزیر کشور به خبرنگاران
آنگونه که دوست داشته می شود باید تمام حقیقت را به زبان ساده گفت ونه تنها بخشی از آن را باید باور داشت که طلوع هر حقیقت پایانی است برای هر هیاهوی صنفی ،جناحی و سلیقه ای باید ایمان داشت که در قاموس اخلاق حرفه ای رساترین فریاد ها انعکاس صدای مردم است و... امروز در اینجا ؛ "روز خبرنگار را صمیمانه به همه مدافعان حقیقت و راستی تبریک می گویم"
پیام تبریک مدیرعامل سازمان آتش نشانی یزد به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار
مدیرعامل سازمان آتش نشانی یزد گفت : خبرنگار کسی است که در راه شناخت و شناساندن حقیقت تلاش می کند و در این راه جان خود را نیز تقدیم می کند ، نمونه آن شهید محمود صارمی و شهید مرتضی آوینی هستند به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد ، مهندس میرشمسی ضمن عرض تبریک به جامعه خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار ، اظهار داشت : خبرنگاران در راه حقیقت و رسالت خطیر آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت ، تلاش می نمایند و جان خود را در این راه بر طبق اخلاص می گذارند . مدیرعامل سازمان در ادامه افزود : اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای خبرنگار ، لازم می دانم تا به عنوان یکی از ختدمتگذاران مردم ، از کلیه خبرنگاران استان عزیزمان ، بویژه خبرنگارانی که در انعکاس اخبار حریق و حوادث و توصیه های ایمنی سازمان آتش نشانی یزد سعی فراوان داشته اند ، تقدیر و تشکر نمایم و دست همۀ آنها را برای ادامه همکاریهای رسانه ای که بی شک باعث ارتقاء فرهنگ ایمنی و کاهش آمار حریق و حوادث خواهد گردید می فشارم . از ایزد متعال آرزو دارد تا یاریمان نماید در هر شرایط مدافع ارزش های عام انسانی جهت پیشرفت مسایل اجتماعی باشیم . ...
وزیر بهداشت در خانه خبرنگار شهید+تصاویر
پست و مقامی باید قدردان زحمات و گذشت آنان و خانواده هایشان باشیم . وی افزود: ما در کشوری هستیم که جوانان جان خود را فدا کردند تا استقلال و آزادی ما حفظ شود و ذره ای از این آب و خاک به دشمن داده نشود و در این راستا، شهدای فراوانی را در مشاغل مختلف، تقدیم انقلاب کرده ایم که باید در همه شرایط در پاسداشت و نکوداشت نام و یادشان تلاش کنیم . وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با
تبریک اینستاگرامی رسایی به خبرنگاران
گروه فضای مجازی مشرق- حمید رسایی در صفحه اینستاگرامش نوشت: خبرنگاری قطعا کار سختی است چه خبرنگار و رسانه ای مستقل باشی و چه نباشی. رسانه مستقل هزار مشکل دارد، از تامین هزینه ها تا تهیه و تنظیم محتوا و توزیع نشریه. مستقل هم که نباشی سخت است، بالاخره پا روی عزت نفس گذاشتن، پذیرفتن ذلت، عامل یک حزب و جریان و شخصیت سیاسی خصوصا عامل دست بیگانه شدن و باب میل آنها تیتر زدن و بزک کردن دشمنی دشمنان این
دل های دردآشنا، دست های پردوا
های دردآشنا برای کمک به رفع کاستی ها و دست های پردوا برای چیدنِ ثمراتِ تلاشِ همه خوبانِ کشور، از آن خبرنگاران این مرز و بوم است و لازمه ادامه راه. پس؛ خبرنگار همیشه زنده را عشق است. روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه تبریک می گوییم و قدردان زحمات ایشان هستیم. *معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پایان پیام/
خبرنگار فداکار
جزو مشاغل سخت و پرخطر محسوب می شود چرا که همانطور شاهد هستید در 8 سال دفاع مقدس روزنامه نگاران، خبرنگاران و عکاسان خبری بودن که جان خود را در کف دست می گذاشتند و برای تهیه خبر به میدان جنگ می رفتند همچنین تعدادی از خبرنگاران دیگر که دور از خانواده در حال فعالیت در کشورهای دیگر هستند که به آنها خبرنگاران خارجی گفته می شود که فعالیتشان در مقوله روزنامه نگاران بین فرهنگی محسوب می شود که در این نوع
خبرنگاران توسعه شهر را سرعت می بخشند
خدمات شهری تسریع شود . در ادامه آمده است: اگرچه خبرنگاران با دغدغه ها و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند و به واسطه نوع شغل خود متحمل سختی های متعددی می شوند، ولی شفاف و صادقانه مسائل و مشکلات جامعه را مطرح می کنند و این کاری ارزشمند است . در پایان پیام بیان شده است؛ هفدهم مردادماه روز خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است که
پیام تبریک مدیرکل ارشاد خراسان شمالی به خبرنگاران استان
گذشتگی وارد معرکه نبرد حق علیه باطل می شدند و قلم و دوربین به دست، به ثبت وقایع می پرداختند تا آیندگان بدانند که جهانخواران و زورگویان چه بر سر ملت مظلوم و انقلابی ایران آورده بودند. یادشان هماره گرامی باد . اینجانب ضمن قدردانی از همه مجاهدان عرصه خبر و اطلاع رسانی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم استان خراسان شمالی تبریک گفته و برای فعالان این عرصه آرزوی سرافرازی و توفیق دارم. انتهای خبر/.
تبریک نیروی انتظامی به مناسبت روز خبرنگار
باشگاه خبرنگاران نوشت: با فرا رسیدن روز خبرنگار نیروی انتظامی نیز این روز را به خبرنگاران تبریک گفت. متن پیام تبریک نیروی انتظامی به شرح ذیل می باشد: هرساله 17 مرداد ماه بهانه ای است تا این روز را به کسانی که با امید و علاقه مندی به مردم آگاهی می دهند، دست مریزاد بگوییم. خبرنگاران این مرز و بوم با آگاهی دادن به مردم برای رشد و باروری اندیشه، نقش انکارناپذیری در تولید امنیت و
فدراسیون های ورزشی روز خبرنگار را تبریک گفتند
جان می گیرد و به حیات خود ادامه می دهد، را ابراز می کنم. امیداست در پناه ایزد متعال در تمامی شئونات زندگی و در راه اعتلای فرهنگ و هنراسلامی براساس آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرافراز و سربلند باشید. 17 مرداد روز شهادت خبرنگار شهید صارمی هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این بهانه را گرامی می داریم و برای همه تلاش
خون شهدا و قلم خبرنگاران قدرت های دنیا را به میز مذاکره کشاند
اسلامی را در امر خطیر خبرنگاری بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از شهدای خبرنگار همچون خبرنگار شهید صارمی در خبرهای خود گزینشی و جانبدارانه عمل نکرده و جان خود را به پایبندی اصول و عقاید اسلامی گذاشتند؛ خبرنگار همچون شهید، جسور و پایبند به اصول است و اگر دین و فرهنگ توامان در جامعه جا بیفتند به جامعه مقتدری دست خواهیم یافت. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه
تبریک وزیر ورزش و رییس کمیته المپیک به اصحاب رسانه + فدراسیون ها و باشگاه ها
است و همین بهانه کافیست که یادی از جامعه خبری کشورمان داشته و به همه این عزیزان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. روز خبرنگار پاسداشت تلاش ها و کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی، تولید و انتشار خبر از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و حتی گاهی در این راه جان خویش را به مخاطره می اندازند. فدراسیون فوتبال بر خود لازم می داند تا از تلاش های شبانه روزی خبرنگاران و عکاسان ورزشی
بیانیه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان آذربایجان غربی بمناسبت روز خبرنگار
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - هفده سال پیش در چنین روزی محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف به دست طالبان به شهادت رسید و جان بر سر پیمان حرفه ای خویش نهاد و اینگونه در ایران اسلامی، 17 مرداد " روز خبرنگار " نام گرفت. اکنون، هفدهم مرداد، پاسداشت اندیشه ورزانی است که با درایت و دلسوزی خود و با علم به رسالت عظیم خویش بر صحیفه تاریخ می نگارند. رسانه
پیام تبریک مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی به مناسبت روز خبرنگار
در متن این پیام آمده است: هفده مرداد ماه هر سال سالروزگرامیداشت شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگاری است که با ایثار جان خویش ، به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستندکه در مسیر بقای حقیقت با جانفشانیهای و بذل جان خویش در بالابردن آگاهی جامعه کوشش
پیام تبریک سرپرست شیلات سیستان و بلوچستان به مناسبت روز خبرنگار
جامعه ای رشد یافته با مردمی آگاه تر هستند. سرپرست شیلات استان با تقدیر از تلاش های موثر و وافر دست اندرکاران عرصه اطلاع رسانی در انتشار اخبار صنعت شیلات و آگاه سازی افکار عمومی از ظرفیت ها و فرصت های این بخش و ارتقای سطح ترویج فرهنگ مصرف آبزیان؛ فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران بخصوص خبرنگاران پرتلاش این استان تبریک گفته ودوام توفیقات آنان را در سال 'همدلی و همزبانی ، دولت و ملت ' از درگاه حضرت باری تعالی مسألت کرده است. 1744 / 6081
پیام تبریک فرماندار اسلامشهر به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار
به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر، امیراله حقیقی با صدور پیامی 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی ،روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه و دست اندرکاران رسانه های جمعی بویژه خبرنگاران و عکاسان تبریک گفت. متن کامل پیام فرماندار اسلامشهر بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم "ن . والقلم و ما یسطرون " خبرنگاران به راستی
پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی شرکت پست به مناسبت روز خبرنگار
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - به گزارش شارا ، محمدحسن ترابی مدیرکل روابط عمومی شرکت پست، فرارسیدن هفدهم مرداد، روز "خبرنگار" را به راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشان عرصه رسانه و اطلاع رسانی کشور تبریک گفت. سوگند به قلم و آنچه می نگارد... سوگند پروردگار به قلم، تبلور عظمت و حساسیت حرفه ای مقدس است که همواره با قلم پیوندی جاودانه خورده است. هفدهم
روز ملتمسان خبر مبارک!
هفته قبل حرکت خیره کننده یک مقام در وزارت ارتباطات با خبرنگاران در آستانه روز خبرنگار باعث شد که من دست به قلم برده و حرکتی در پاسخ به این عمل بزنم. به هر حال درسته من یک راننده هستم ولی به قولی نخوردم نون گندم ولی دیدم دست مردم. ماجرا از این قرار بوده که این مقام مسوول در وزارت ارتباطات، دیداری با یک مقام مسوول در وزارت اقتصاد یکی از این کشورهای همسایه و ظاهرا دوست داشتن. ساعت شروع و پایان
روز خبرنگار و سخنی با برخی مسوولان
گودرزی کیا را طی دوران هشت سال دفاع مقدس و سانحه هوایی تقدیم کرده است. همچنین کاظم اخوان خبرنگار و عکاس خبرگزاری خبرگزاری جمهوری اسلامی یکی از چهار دیپلمات ربوده شده ایران در لبنان در سال 1361 است. بسیاری از مسوولان، ارگان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی، 17 مرداد ماه با حضور در محل کار خبرنگاران و یا صدور پیام و بیانیه با گرامیداشت یاد شهید صارمی، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک
خبرنگاران چشم بیدار و زبان گویای جامعه اند
به مناسبت روز خبرنگار در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار کرد: بی شک مقدمه آگاهی و اندیشه، اخبار صادقانه و واقع گرایانه ای است که به وسیله خبرنگاری چالاک و بی باک به دست تشنگان و شیفتکان حقیقت ، اندیشه و دانش می رسد. وی با بیان اینکه خبرنگاران چشم بیدار و زبان گویای جامعه اند، بیان داشت: چه بسیار خبرنگارانی که در این راه جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشته و با خون خویش کاغد
از تولد مردادی ها تا فندق علی اوجی
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان برای ارتباط تنگاتنگ با طرفدارانشان از کوچک ترین جزئیات زندگی خود عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. هر چند که این امر باعث کاهش شایعات درباره افراد معروف شده است اما مشکلاتی را نیز به همراه دارد. باشگاه خبرنگاران قصد دارد با پیگیری
پیام تبریک فدراسیون فوتبال به مناسبت روز خبرنگار
داشته و به همه این عزیزان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. روز خبرنگار پاسداشت تلاش ها و کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی، تولید و انتشار خبر از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و حتی گاهی در این راه جان خویش را به مخاطره می اندازند. فدراسیون فوتبال بر خود لازم می داند تا از تلاش های شبانه روزی خبرنگاران و عکاسان ورزشی کشورمان که در راه اطلاع رسانی حوزه ورزش و به خصوص فوتبال کشور