چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۰۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۵

ارائه مدرک سطح 2 حوزوی به طلبه های خواهر در دماوند

فاطمه شرفی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به اهم فعالیت های حوزه علمیه خواهران دماوند اظهار کرد: تقویت طلبه های خواهر و ارائه خدمات دینی به خواهران می تواند آنها را به سمت اهداف تعیین شده این مرکز، سوق دهد. وی ادامه داد: طلاب در این دوره موفق به دریافت مدرک سطح دو حوزوی می شوند و به عنوان مبلغ یا مدرس دینی در مراکز مورد نیاز به فعالیت می پردازند؛ طلبه های خواهر بعد از دانش آموختگی در مراکز مورد نیاز فعالیت خود را آغاز می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)