دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۱۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه ابتکار ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۰:۰۰

رئیس کل گمرک خبر داد افزایش 25 درصدی صادرات تا 29 اردیبهشت

رئیس کل گمرک ایران از افزایش 25 درصدی صادرات غیر نفتی کشورمان تا 29 اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد. به گزارش فارس به ، فرود عسگری با اعلام رقم 7 میلیارد دلاری صادرات تا 29 اردیبهشت 97 گفت: با توجه به تصمیمات جدید دولت و راه اندازی سامانه نیما، صادرات کالا نسبت به سال گذشته افزایش 25 درصدی و واردات کاهش یک و نیم درصدی داشته است که نشان از موفقیت سیاست های ارزی دولت دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)