سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۴۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

چهارمین مغروقه از آبراه استراتژیک خورموسی خارج گردید

مدیرکل تأمین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی ازخارج سازی چهارمین مغروقه از آبراه استراتژیک خورموسی خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی؛ فرهاد منتصر کوهساری، مدیرکل تأمین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: مغروقه APJ AMBIKA با طول 158 ، عرض 21 و ارتفاع 133 متر و با وزن بالغ بر 66 هزارتن از آبراه استراتژیک خورموسی خارج سازی و به بندر امام خیمنی (ره ) منتقل شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)