دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۵۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
پانا ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۸:۱۵

راهکار قانونگذاران برای مهار روند صعودی اسیدپاشی در یک دهه گذشته چیست

تهران (پانا) - اسیدپاشی از جمله جرایمی است که در یک دهه اخیر ارتکاب آن افزایش یافته است. این موضوع باعث شد طرحی جداگانه در راستای تشدید مجازات اسیدپاشی در مجلس تهیه شود تا با وضع قوانین سخت گیرانه از میزان جرایم مربوط کاسته شود، گرچه بسیاری معتقدند که بیش از وضع قوانین باید به فرهنگ سازی در این زمینه توجه ویژه کرد و قوانین به تنهایی پاسخگوی این معضل نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)