چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه صبح ساحل ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۹

بستری شدن فرد مشکوک به تب کریمه کنگو در بندرعباس

صبح ساحل ، حوادث - اعظم رام ابتلای یک نفر به تب کریمه کنگو در استان هرمزگان . این تیتری بود که در رسانه ها و فضای مجازی دست به دست چرخید و تا جایی که شایعه شد این فرد بر اثر این بیماری جان باخته است . دکتر فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با واکنش به این شایعه گفت: فرد مبتلا به این بیماری با علایم مورد نظر در 18 اردیبهشت ماه سال جاری در بیمارستان قشم بستری شد و تحت درمان قرار گرفت که در27 اردیبهشت ماه پس از بهبودی کامل ، از بیمارستان ترخیص شد. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)