سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۳۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۲:۱۸

باید گریست مثل سحاب از فراق تو/ باید که گشت خانه خراب از فراق تو

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از فارس،محمود تاری متخلص به یاسر از شاعران و مدیحه سرایان کشورمان سروده ای را در رثای حضرت خدیجه کبری(س) و به مناسبت رحلت این بانوی بزرگوار در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است.. باید گریست مثل سحاب از فراق تو باید که گشت خانه خراب از فراق تو با جرم ماست فصل ظهورت نمی رسد باید کشید داغ عذاب از فراق تو بی خود که نیست در دل یاران بی قرار افتاده عشق در تب و تاب از فراق تو جز غم نبود در دل گلهای ارغوان جز خون نداشت لاله گلاب از فراق تو ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)